MINE ANSÆTTELSER
Min tidligere erhvervserfaring bærer præg af at have bestået af mange mindlertidige ansættelser, særligt ansættelser i forbindelse med projekter og udvikling.
Arbejdspladserne har oftest været mindre arbejdspladser, hvor jeg har fået mulighed for at sidde med mange forskellige arbejdsopgaver og hurtigt fået selvstændige ansvarsområder.
Samtidig har i alle mine tidligere ansættelser været afgørende, at jeg har kunne skabe gode samarbejdsrelationer med forskellige faggrupper og også skabe samarbejde på tværs i organisationerne på tværs.
Da jeg var yngre og studerede har jeg både arbejdet som vikar i folkeskolen, som tjener/bartender på café, på fabrik og som blæksprutte på et højfjeldshotel i Norge. De er ikke medtaget på listen her. Ikke fordi jeg ikke har noget af alle disse ting også, for det gjorde bestemt. Men fordi listen her fokuserer på tiden efter jeg færdiggjorde min uddannelse i 2006.
ASSENS KOMMUNE, VELFÆRDSSTABEN - SYGEVIKARIAT | 2016
ADMINISTRATIV MEDARBEJDER
Arbejdsopgaver: Administrative opgaver for vicedirektør
Derudover understøttet de respektive konsulenter indenfor de forskellige vicedirektørområder. Udarbejdelse af rapporter, analyser og sagsfremstillinger til politisk behandling. Borgernes indgangsvinkel til afdelingen Dagtilbud & Skole. Tovholder i forhold til planlægning og afholdelse af diverse arrangementer, ledermøder og meget andet.
MUSEUM MORTEN KORCH - TIDSBEGRÆNSET STILLING (DELTID) | 2014-2015
PROJEKTLEDER
Arbejdsopgaver: Etablering af museumsvirksomhed med udstilling, lokaliteter, arrangementer mm.
Ansvarlig for kommunikation og markedsføring (hjemmeside, sociale medier, tryksager, pressemeddelelser oa).
Generel videre udvikling af museet. Udvikling af forretningssiden og etablering af samarbejdsrelationer og netværk.
Opbygning af frivillignetværk til alm. drift af museet.
V. JOHANSEN & SØN | 2012-2014
PROJEKTLEDER
Arbejdsopgaver: Ansat i forbindelse med udviklingsprojekt.
Samling af flere autonome enheder i en virksomhed. Etablering af det nye virksomhedsnavn udadtil i forhold til eksisterende kunder og markedet generelt.
Ansvarlig kommunikation og markedsføring fra strategi til udførelse, inklusiv ny hjemmeside. Planlægning og afholdelse af aktiviteter internt til udvikling af én samlet virksomhedskultur og organisation.
LORC - TIDSBEGRÆNSET STILLING | 2011-2012
FORMDILINGSKONSULENT
Arbejdsopgaver: I forbindelse med Uddannelsesafdelingen.
Udvikling og igangsætning af aktiviteter. Planlægning og koordinering af kursusaktiviteter. Administration ifm. afvikling af kursusaktiviteter.
Diverse kommunikations- og formidlingsopgaver, primært i forbindelse med kursusaktiviteter i forbindelse med forskellige projektaktiviteter.
Udarbejdelse af diverse analyser, rapporter og baggrundsorienteringer til både internt og eksternt brug (i forbindelse med projektpartnere).
Projektansøgninger og afrapportering af større fondsprojekter, eksempelvis Vækstforumsprojektet Grøn Offshore Uddannelse, og EU´s REG II. Derudover afrapportering af projekt i forbindelse LBR i Odense Kommune.
Etablering og udvikling af både interne og eksterne samarbejdsrelationer.
BARSELSORLOV MED AMALIE | 2010
KULTURCENTRALEN - TIDSBEGRÆNSET STILLING | 2008-2009
AKADEMISK PROJEKTMEDARBEJDER
Arbejdsopgaver: Projektkoordinering i forbindelse med tre projekter skabt med penge fra Landdistriktspuljen, Region Syddanmarks Kulturpulje, LAG-midler og fra Erhverv- og Fødevareministeriet.
Koordinering, udvikling, planlægning og afvikling af projektaktiviteter, herunder møder, arrangementer og events og etablering af en tænkketank.
Gennemførelse af projekt me borgerinddragelse til at skabe indput til ny kulturpolitik i Assens Kommune.
Etablering af netværk for bred vifte af kulturinteressenter, borger, foreninger oa.
Diverse kommunikationsopgaver, markedsføring i forbindelse med projektaktiviteter. Administration i forhold til projektsekretariat.
BARSELSORLOV MED ISABELLA | 2007-2008
SISIMIUT MUSEUM - TIDSBEGRÆNSET STILLING | 2006-2007
AKADEMISK PROJEKTMEDARBEJDER
Arbejdsopgaver: Ansat til udførelse af projekt vedr. arkivalier og genstande fra byens lukkede skibsværft. Derudover generel deltagelse i museets daglige opgaver (eks. rundvisning af skoleklasser, udenlandske gæster, betjening af museumsbutik, opsyn ved arkiv-afdelinger, vurderinger i forbindelse med indsamlingspolitik, opsyn og vurdering af magasin lokaliteter osv.).
ERHVERVSSKOLEN SISIMIUT PIAREERSARFIK (DELTID) | 2006
TIMELÆRER VED EFTERUDDANNELSESINSTITUTION
Arbejdsopgaver: Planlægning og afholdelse af undervisning i emnefagstimer med samfundsorienterende indhold ved efteruddannelsesinstitution for unge og voksne, som skulle opkvalificeres inden de kunne starte på videreuddannelse.
Designed by Lena Storm
Copyright @ All Rights Reserved